Art. 1 – Organizatorul

Organizatorul este:

DABO INTERNATIONAL S.R.L., persoana juridica romana, cu sediul social in Sibiu, strada Constantin Noica nr. 10B, ap. 2, jud. Sibiu, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J32/972/2012, avand cod de identificare fiscala RO30876658 cu cont IBAN RO76INGB0000999905665410, deschis la ING Bank, reprezentata legal de Administrator Daniel Pastiu,

Art. 2 - Participanti In programul de fidelitate se poate inscrie orice persoana fizica cu varsta de minim 18 ani, care achizitioneaza produse din orice locatie Dabo Doner din Romania .

Art. 3 - Locatiile afiliate Programul este valabil numai in cadrul locatiilor Dabo Doner din Romania. In acest program de fidelitate sunt incluse toate produsele comercializate de catre locatiile Dabo doner, cu exceptia ofertelor predefinite, a produselor pentru care pretul a fost negociat sau a evenimentelor cu tematica (ex: revelion, etc). De asemenea, nu se acorda puncte de fidelitate pentru recompensarea de catre clienti a personalului de servire din locatiile Dabo Doner.

Lista locatiilor afiliate:

ALBA-IULIA - Bd-ul Transilvaniei, Nr. 11, Bl. M6, Sc. B (fosta pizzerie Tortuga), Alba Iulia

ARAD MICĂLACA - Str. Locotenent Major Duma, Bl. 338, Sc. A, Ap. 19, Arad

ARAD UNIRII - Str. Unirii, Nr.1, Arad

BAIA MARE UNIRII - Bd-ul Unirii, Nr. 8, Baia Mare

BAIA MARE VALUE CENTER - Bd-ul București, Nr. 51-55 (Value Center), Baia Mare

BISTRIȚA CINEMA DACIA - Bd-ul Decebal, Nr. 3-5 (incinta Cinema Dacia), Bistrita

BISTRIȚA RETAIL PARK - Calea Moldovei, Nr. 40A (B1 Retail Park, lângă Kaufland), Bistrita

BOTOȘANI UVERTURA MALL - Calea Națională, Nr. 91 (Uvertura Mall), Botosani

BUCUREȘTI APACA - Bulevardul Vasile Milea, Nr. 5, Bucuresti

BUCUREȘTI PIPERA 1 - Bd-ul Dimitrie Pompeiu, Nr. 4-6, Sector 2 (lângă stația de metrou Pipera), Bucuresti

CONSTANȚA - Str. Mircea Cel Bătrân, Nr. 105, Constanta

CONSTANȚA TOMIS - Bd-ul Tomis, Nr. 30 (Piața Ovidiu), Constanta

COSTINEȘTI ALEEA LITORAL - Aleea Litoral, Nr. 3, Costinesti

COSTINEȘTI RING - Complex Albatros, Masivul 43, Nr. 3-4 (lângă discoteca Ring), Costinesti

CRAIOVA ELECTROPUTERE PARK MALL - Calea București, Nr. 80 (Electroputere Park Mall, zona food court), Craiova

CRAIOVA UNIRII - Calea Unirii, Nr. 31 (lângă Perinița), Craiova

FOCȘANI - Grădina Publică Focșani, Corpul C2, Focsani

GALAȚI SHOPPING CITY - Bd-ul George Coșbuc, Nr. 251, Galati

HUNEDOARA KAUFLAND - Str. Avram Iancu, Nr. 9A, Hunedoara

MAMAIA FALEZĂ CASINO - Zona Casino, Terasa 7-8, Constanța

MANGALIA - Str. Oituz, Nr. 16, Mangalia

MEDIAȘ - Piața Regele Ferdinand, Nr. 8, Medias

MIERCUREA CIUC - Str. Petőfi Sándor, Nr. 3, Miercurea Ciuc

NEPTUN - Str. Trandafirilor, Complex, Neptun

ORADEA LOTUS CENTER - Str. Nufărului, Nr. 30 (Lotus Center, etaj 1, zona food court), Oradea

PETROŞANI - Str. 1 Decembrie 1918, Nr. 89, Petrosani

PIATRA NEAMȚ - Bd-ul Decebal, Nr. 79, Piatra Neamt

RÂMNICU VÂLCEA HERMES - Str. Tineretului, Nr. 6 (Complex Hermes - colț cu BCR), Ramnicu Valcea

RÂMNICU VÂLCEA SHOPPING CITY - Str. Ferdinand, Nr. 38A, Ramnicu Valcea

ROMAN CUZA VODĂ - Str. Cuza Vodă, Nr. 9, Roman

ROMAN VALUE CENTER - Str. Mihai Viteazu, Nr. 3-5 (Value Center, Unitatea G11), Roman

SATU MARE LIBERTĂȚII - Piata Libertății, Nr. 5, Satu Mare

SATU MARE SHOPPING CITY - Str. Careiului, Nr. 3-5 (Shopping City Satu Mare), Satu Mare

SIBIU CENTRU - Str. Samuel Von Brukenthal, Nr. 3, Sibiu

SIBIU MILEA - Bd. Vasile Milea, Nr. 35, Sibiu

SIBIU SHOPPING CITY - Str. Sibiului, Nr. 5 (Shopping City Sibiu, zona food court), Sibiu

SIBIU TEREZIAN - Str. Lungă, Nr. 67A (lângă Profi), Sibiu

SIBIU VICTORIEI - Bd-ul Victoriei, Nr. 31, Sibiu

SLATINA - Bd-ul Alexandru Ion Cuza, Bl. P1, Slatina

SUCEAVA - Str. Oituz, Nr. 44 (stație Nordic), Suceava

TÂRGU MUREȘ - Str. Poștei, Nr. 1, Targu Mures

TĂȘNAD - Str. Ștefan Cel Mare, Nr. 108, Tasnad, Satu Mare

TIMIŞOARA BEGA - Str. Carol Telbisz, Nr. 3, Timisoara

TIMIȘOARA COMPLEX STUDENȚESC - Bd-ul Eroilor de la Tisa, Nr. 9A, Timisoara

VAMA VECHE - Str. Ion Creangă, Nr. 2, Vama Veche

 

Art. 4 – Termeni si definitii

Card virtual – Card de fidelitate avand un QR code pentru identificarea unica a membrului generat la cerere pe baza inscrierii in program a unui utilizator. Acesta este obligatoriu pentru inregistrarea tuturor tranzactiilor de fidelitate generate de beneficiile programului. Puncte de fidelizare – Inchiderea unor tranzactii de fidelitate specificate in prezentul act de Termeni si Conditii se premiaza cu acordarea unui procent din suma achitata sub forma de puncte ce pot fi folosite conform conditiilor mentionate in Termeni si Conditii. Rata de acumulare – Procentul stabilit de Organizatorul programului pentru acordare sub forma de puncte de fidelitate, respectiv acordarea a 10% din valoarea notelor de plata sub forma de puncte. Punctele pot fi folosite ca forma de plata pentru acoperirea notelor unde 1 punct = 1 Leu – Valoarea financiara a unui punct acumulat in programul de fidelitate raportat la valoarea monedei nationale. Comunicare comerciala – Orice forma de comunicare cu utilizatorul ce implica promovarea serviciilor oferite de Organizator. Push notifications – Un tip de notificare ce se trimite pe telefonul mobil al utilizatorului din partea aplicatiei de fidelitate. Comunicare personalizata – se refera la analiza, monitorizarea si acordarea unor cadouri pe baza datelor personale furnizate (ex: voucher de zi de nastere ) si pe baza actiunilor intreprinse de membru in programul de fidelitate. Feedback – Evaluarea facuta de orice membru al programului de fidelitate dupa achitarea unei note de plata.

Art. 4 - Cardul virtual Posesorii de card care utilizeaza un smartphone de tip ANDROID sau IOS si care au aplicata DAbo Doner, nu au  nevoie de cardul DAbo Doner fizic. Aplicatia tine locul cardului. Acumularea sau consumul se fac direct din aplicatie astfel: la fiecare comanda plasata in aplicatie clientul primeste automat contravaloarea punctelor in contul lui de puncte, iar pentru o comanda plasata in restaurant clientul trebuie sa prezinte aplicatia cu codul QR aferent casierului din restaurant, casier care va scana codul QR cu tableta disponibila in restaurant, in cadrul aplicatiei Breeze si punctele vor fi acordate clientului in contul lui de puncte  Pentru consumarea punctelor clientul are posibilitatea de a achita o comanda in aplicatie prin utilizarea punctelor, cu conditia sa aiba suficiente puncte in cont pentru a acoperi intreaga contravaloare a comenzii. Tot din aplicatie se va putea plati cu cardul bancar prin intermediul interfatei “EuPlatesc” pusa la dispozitie de Banca Transilvania, Banca BCR, Banca BRD, First Bank, Garanti Bank, ING Bank, Libra Bank, Raiffeisen Bank. Plata se bazeaza pe un sistem securizat de procesare a tranzactiilor online care ofera confidentialitate, siguranta si simplitate in achizitia produselor si serviciilor online. Datele cardului dumneavoastra ajung direct la banca, nimeni altcineva neavand acces la ele. In cazul comenzilor neonorate din anumite motive si platite prin intemediul aplicatiei, banii se vor restitui clientului in cont de card sau in cazul punctelor de fidelizare, in contul aplicatiei DAbo Doner, in cel mai scurt timp. Cardurile acceptate la plata in aplicatie sunt cardurile bancare emise de banci romanesti si straine sub siglele VISA si MasterCard.

Datele de contact pentru locatiile DAbo Doner, in cazul reclamatiilor pentru plata cu cardul a comenzilor: office@dabodoner.ro

Art. 5 - Durata Perioada valabilitatii programului de fidelitate este nelimitata. Emitentul cardurilor virtuale isi rezerva dreptul de a renunta la program la libera sa apreciere , dar punctele de fidelitate deja acumulate vor putea fi folosite in aceleasi conditii pana la epuizare. Conturile care nu au mai avut activitate de fidelitate in ultimii 2 ani, prin aceasta intelegand: acumulare de puncte pe nota, folosirea voucherelor, acordare de feedback, rezervari in restaurantele grupului Dabo, vor fi sterse.

Art. 6 - Conditii de validitate Pentru a beneficia de avantajele programului de fidelitate DAbo Doner, clientul trebuie sa indeplineasca simultan urmatoarele conditii:

a) Participantul trebuie sa indeplineasca conditiile de la Art. 2,

b) Clientul trebuie sa descarce aplicatia DAbo Doner valabila in Apple Store si Google Play. Odata cu inscrierea, posesorul va primi periodic newslettere si alte informatii din partea emitentului,

c) Cardul virtual poate fi folosit si acumuleaza puncte din momentul in care este descarcata aplicatia si se creaza un cont de utilizator.

d) Cardul virtual are perioada de valabilitate nelimitata.

La inregistrare, se vor cere urmatoarele campuri:

Nume – pentru identificarea utilizatorului si adresarea personalizata din comunicare, e-mail si/sau aplicatie mobil Prenume – pentru identificarea utilizatorului si adresarea personalizata din comunicare, e-mail si/sau aplicatie mobil Data nasterii – pentru acordarea unui cadou aniversar Sex – pentru acordarea unor mesaje personalizate si analiza bazei de membrii DAbo Doner E-mail – pentru identificarea unica a contului creat in platforma si trimiterea de emailuri tranzactionale in ce priveste serviciul oferit Telefon pentru identificarea unica a contului creat in platforma si trimiterea de mesaje tranzactionale in ce priveste serviciul oferit. Datele minime necesare pentru crearea contului sunt: nume, prenume, e-mail, confirmare e-mail, parola, telefon. Punctele acumulate necheltuite in termen de 365 de zile calendaristice de la data acumularii acestora se anuleaza.

Art. 7 - Acordare si folosire

a) Acordare: Aplicatia DAbo Doner poate fi descarcata oricand din store-urile Apple Store si Google Play. La fiecare achizitie de produse si servicii prin intermediul aplicatiei, va fi transferat, sub forma de puncte de fidelitate, bonusul aferent acesteia, calculat ca procent (10%) din valoarea notei, (1 punct = 1 ron). De exemplu, pentru o valoare a notei de 1.000 lei, valoarea punctelor acumulate ce pot fi utilizate la urmatoarea achizitie este de 100 lei (1000 lei * 10% = 100 lei). Punctele astfel obtinute pot fi cheltuite pentru a achita integral un alt produs achizitionat ulterior din cadrul locatiilor afiliate in termen de 365 zile calendaristice de la data acumularii acestora. Clientului i se returneaza sub forma de puncte, 10% din valoarea notei de plata achitata prin orice mijloc de plata.

In cazul cardului virtual gazduit de aplicatia DAbo Doner, clientul acumuleaza punctele reprezentand 10% din valoarea notei direct in contul lui.

b) Folosire: In functie de optiunea posesorului de card, punctele acumulate din bonusurile aferente achizitiilor pot fi utilizate incepand cu urmatoarea achizitie sau pot fi acumulate in cont. In cazul in care clientul achita integral o nota cu punctele de pe card, acesta nu va beneficia de bonus la achizitia respectiva. Posesorii de smartphone care au un card virtual DAbo Doner, activat prin aplicatia cu acelasi nume, opteaza pentru acumularea sau consumul punctelor. Beneficiul cardului de fidelitate nu va fi cumulat cu nici un alt program de fidelitate existent, cum sunt voucherele promotionale sau alte discounturile acordate. In astfel de cazuri, clientul va trebuie sa aleaga beneficiul care doreste sa i se acorde. Nu se acorda puncte de fidelitate pentru recompensarea personalului locatiilor afiliate si nici nu pot fi utilizate punctele din cont pentru aceasta. Posesorii de card pot anula in orice moment dreptul emitentului de a folosi datele personale in scopuri de comunicare comerciala, debifand optiunea "Sunt de acord sa primesc prin email ofertele si noutatile DAbo" din setarile aplicatiei de mobil DAbo Doner/din sectiunea „Profil”.

Art. 8 - Regulamentul Programului de fidelizare "DAbo Doner"

Informatii precum, nume si prenume, adresa de e-mail, data nasterii, sex, telefon, sunt necesare si pentru cei care opteaza pentru aplicatia DAbo Doner. Daca in urma verificarii, informatiile sunt incomplete sau gresite, Organizatorul are dreptul de a bloca accesul. Organizatorul nu poate fi facut raspunzator in cazul utilizarii cardului de catre alte persoane decat cele inscrise in Programul de fidelitate DAbo Doner. Bonusul acumulat poate fi consumat in termen de 365 zile calendaristice de la data acumularii acestora. Folosirea improprie sau frauduloasa a Programului de fidelizare DAbo Doner de catre posesor atrage dupa sine excluderea acestuia din programul de fidelitate. Nu se poate acorda numerar la contravaloarea punctelor acumulate in contul de card. Emitentul si proprietarul acestei aplicatii isi asuma dreptul de a decide sistarea in orice moment a programului de fidelizare.

Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati la office@dabodoner.ro.  Programul de fidelitate "DAbo Doner" nu este o loterie, fiecare client care are descarcata aplicatia, primind punctele aferente achizitiilor facute.

Art. 9 - Alte Clauze

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament pe durata existentei programului de fidelitate "DAbo Doner", fara o notificare prealabila. Varianta modificata va fi adusa la cunostinta clientilor prin afisare pe site-ul dabodoner.ro, sectiunea "Regulament aplicatie DAbo Doner” si prin newsletter. Pentru orice alte informatii sau nelamuriri puteti contacta Departamentul Marketing la adresa de e mail marketing@dabodoner.ro. Prezentul Regulament este pus gratuit la dispozitia clientilor in toate locatiile afiliate precum si pe site-ul www.dabodoner.ro.

Art. 10 Protecția Datelor cu caracter personal

Pentru participarea la Beneficiile oferite de Programul DAbo Doner, procesăm o serie de date personale pentru a asigura buna desfășurare a activităților propuse, cum ar fi nume, adresă și numar de telefon, data nașterii. Numele si  prenumele sunt folosite in sistem pentru identificare si pentru ca dumneavoastra sa  beneficiati de  bonusul  de 10 puncte de fidelitate pentru ziua de nume; data nasterii  este folosita pentru a genera Voucherul “La multi ani!!; numarul de telefon este folosit pentru contact si pentru a asigura unicitatea fiecarui cont.

Datele cu caracter personal sunt păstrate de noi pe întrega perioadă de existență a programului de fidelitate, ulterior fiind șterse / distruse.

ORGANIZATORUL ia măsuri pentru a asigura securitatea acestor date în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 679/2018. Detalii regăsiți în Politica de Confidențialitate disponibilă pe site-ul nostru.

Conform Regulamentului UE 679/2018, beneficiaţi de următoarele drepturi: acces la datele cu caracter personal prelucrate, rectificarea sau stergerea datelor cu caracter personal, restrictionarea prelucrarii, retragerea consimtamantului, opoziție cu privire la prelucrarea datelor, obiect împotriva unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automatizată, inclusiv crearea de profiluri, portabilitatea datelor si Dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) sau dreptul de a va adresa instantelor de judecata competente.

Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată la conducerea ORGANIZATORULUI, la adresa de mail office@dabodoner.ro